Fostertravel.pl

The St. George's Park Hotel Paceville

St. Julian's (Malta)
Wczasy
Last minute
Trwa weryfikacja ceny...
Raczej średni hotel

Baseny wystarczające. Plaża piaszczysto-żwirowa z płatnymi leżakami Wygląd hotelu dosyć starawy, obiekt już miał swoje lata. Pokój...

Polecamy tą ofertę
Mniej wymagającym szukającym ofert w dobrej cenie
Hotel z Wi-Fi
Dogodne położenie blisko sklepów i restauracji
Dogodne połączenia komunikacyjne
Atuty hotelu
  • Parking
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych
  • Klimatyzacja
Atrakcje
  • Fitness / siłownia
  • Basen odkryty
  • Basen kryty
  • Sport

Skonfiguruj swoją ofertę

Opis i szczegóły oferty

Opis hotelu.
Hotel The St. George's Park Hotel *** położony jest w miejscowości St. Julians w pobliżu sklepów, barów i restauracji. Odległość od publicznej plaży około 300m ( leżaki i parasole płatne ). Odległość od lotniska około 15km, odległość od miejscowości Valetta około 10km.
Do dyspozycji Gości: całodobowa recepcja z lobby, restauracja główna, bar, basen zewnętrzny, taras słoneczny, WiFi.
Hotel dysponuje 425 pokojami o różnym standardzie, pokoje typu studio wyposażone są w łazienki ( WC, prysznic/wanna, suszarka do włosów ), aneks kuchenny, TV sat, telefon, balkon/taras ). Hotel oferuje pokoje rodzinne.WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO - oferta bez wyżywienia.
BB - śniadania w formie bufetu.
HB (Half Board - 2 posiłki) - śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu. Napoje do obiadokolacji płatne.
FB (Full Board - 3 posiłki) - śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu. Napoje do obiadu i kolacji płatne.
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski. 
Dokonanie rezerwacji
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana).
Przeloty liniami rejsowymi/tanimi liniami
Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon) pochodzą z DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA, ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane i zmieniane przez linie lotnicze, co oznacza, że cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. Organizator potwierdza cenę.
Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Przykładowe warunki przewozów wybranych przewoźników. Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej.
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg.
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt. bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm. Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlegać będzie dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika. Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika. Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu. Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa. Dokupienie bagażu możliwe jest do 5 dni przed datą wylotu.
Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie). Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu.
Cena zawiera/nie zawiera
CENA ZAWIERA:
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.11:00-12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- opieka angielskojęzycznego przedstawiciela lokalnego kontrahenta
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi (Wizzair,  Ryanair, Easyjet tylko mały bagaż),
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotniskoUWAGA! PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi,
- bagażu podręcznego 10kg w liniach WizzAir i Ryanair.
- lokalnych opłat klimatycznych, podatku turystycznego, itp.
- miejsc obok siebie
UWAGA! Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 5 dni przed datą wylotu - licząc dni pracujące.
Przepisy wizowe, paszportowe, sanitarne
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych. W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe.
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds. Zapobiegania i Kontroli Chorób.
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe. Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa. Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym.
Ważne informacje dodatkowe
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna. Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.). Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski). All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach. Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu. Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu. W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych. Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi, różnych rodzajów. Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego. W przypadku późnych przylotów niektóre hotele przgotowują "lunch box`y" zamiast obiadokolacj, przy wylocie we wczesnych godzinach rannych należy zapytać w recepcji dzień wcześniej o możliwość pobrania rano "lunch box`u"; w przypadku późnego wyjazdu z hotelu oferta zakwaterowania włącznie ze świadczeniami (ALL, HB, FB) kończy się wraz z wymeldowaniem.

Udogodnienia hotelu The St. George's Park Hotel Paceville *
  • Basen kryty
  • Basen odkryty
  • Fitness / siłownia
  • Klimatyzacja
  • Parking
  • Sport
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych

* Poprawność udogodnień zawsze weryfikuj z opisem hotelu

Dane teleadresowe
Hotel Blue Sea St. George's Park, Dragonara Road - STJ 06 - St Julians Triq Dragunara, San Ġiljan STJ 3141, Malta Tel. +356 2379 90 00 E-mail. [email protected]
Dane GPS hotelu The St. George's Park Hotel Paceville
N 35º 55' 29.9114"
E 14º 29' 23.2512"
Ważne informacje
Prezentowane godziny wylotów mogą ulec zmianie. Zachęcamy do sprawdzenia aktualnych informacji MSZ przed wycieczką na Maltę.
Zobacz więcej informacji o The St. George's Park Hotel Paceville w katalogu hoteli

Opinie użytkowników

Aktualna średnia ocena

podsumowując 1247 opinii z różnych źródeł
2.9 / 6
Słaby
44% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel uzyskuje słabsze opinie

6.0
131 opinii
5.0
42 opinii
4.0
250 opinii
3.0
317 opinii
2.0
145 opinii
1.0
362 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Szczególnie polecany dla:
  • osób szukających rozrywek (86%)
  • osób młodych i aktywnych (57%)
  • osób niewymagających (43%)
  • osób nastawionych na zwiedzanie (29%)
  • osób oszczędnych (29%)
Najczęściej oceniane:
  • Położenie i okolice (miasto)
  • Komunikacja (autobus/taxi)
  • Okoliczne atrakcje i rozrywki
  • Cisza
  • Atmosfera i traktowanie gości
  • Czystość i porządek
  • Położenie i okolica (plaża)
  • Stan techniczny
  • Ogólne wrażenie
  • Hałas
  • Jedzenie
  • Pokój
Ocena klientów
Holiday Check
3.8 / 6
Przeciętny
70% osób poleca
(10 opinii)
Hotel i otoczenie3.5
Pokoje3.8
Położenie i okolica4.5
Gastronomia3.4
infrastruktura3.4
Ogólne wrażenia3.6
Holiday Check

(99 opinii)

33%
2.2 /6

Hotel

2.0

Pokój

2.4

Serwis

3.3

Położenie

4.4

Gastronomia

2.0

Sport i rozrywka

3.4
Opinie użytkowników
Julianna
luty 2021
4.2 / 6
Zalety
Hotel jest w samym centrum rozrywkowym, co oznacza, że jak tylko wyjdziemy, już znajdujemy się w centrum miasta.
Plaża znajduje się w niedalekiej odległości od hotelu.
Bardzo dobry stosunek jakości do ceny.
Wady
Miejsce, raczej jako baza wypadowa, nie jest nowoczesne ani wyremontowane.
Jedzenie nie wpływa korzystnie na opinię o obiekcie.
Hotel
Wygląd hotelu dosyć starawy, obiekt już miał swoje lata.
Pokoje
Pokój codziennie sprzątany . wymieniane ręczniki również codziennie.
Gastronomia
Jedzenie bardzo monotonne, codziennie praktycznie to samo podawane.
Infrastruktura
Hotel posiada ładny basen, ale dosyć mały, dobrze że jest chociaż jakiś.
Położenie
Hotel położony w centrum rozrywkowym miasta.
Dane wyjazdu
śniadania (BB), 1 tydzień

The St. George's Park Hotel Paceville na mapie

Blisko 60 000 ofert
najlepszych biur podróży
Ponad 35 000 opinii
naszych klientów o hotelach
Gwarancja ceny
u nas zawsze najlepsze ceny
Ponad 201 000 klientów
wyjechało z nami od 1998