Fostertravel.pl

Opis hotelu Dukley Hotel & Resort

WYŻYWIENIE
- WYŻYWIENIE  (w zależności od wykupionej oferty)
RO
- oferta bez wyżywenia
BB
- śniadania w formie bufetu
HB (Half Board
- 2 posiłki)
- śniadanie i obiadokolacja w formie bufetu.
Napoje do obiadokolacji płatne
FB (Full Board
- 3 posiłki)
- śniadanie, obiad i kolacja w formie bufetu.Napoje do obiadu i kolacji płatne
All Inclusive: śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu; wybrane lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonych barach w wyznaczonych przez hotel godzinach; w większości hoteli w ciągu dnia dostępne są przekąski
.
.
.

.

Opis kontrahenta
Opis ogólny:Hotel plażowy Dukley Hotel & Resort znajduje się około 50 m od prywatnej piaszczystej/żwirowej/kamienistej plaży.
Na plaży parasole słoneczne i leżaki do opalania dostępne są bezpłatnie.Do turystycznego centrum jest ok. 3 km.Miasto Kotor jest oddalone o około 25 km (Podgorica około 62 km, Cetinje około 30 km).Najbliższe sklepy znajdują się ok. 3 km od hotelu, do najbliższego supermarketu można dotrzeć po ok. 1 km.
Najbliższe bary i restauracje znajdują się w odległości ok. 100 m.Najbliższa dyskoteka oddalona jest o około 3 km.Dalsze możliwości rozrywki podczas wakacji gwarantuje kino (ok. 3 km).Z hotelu można wygodnie dotrzeć do następujących atrakcji: Budva Citadel (ok. 3 km), The Church of St.
John (ok. 3 km), Holy Trinity Church (ok. 3 km), Podmaine Monastery (ok. 3 km) oraz Sveti Stefan (ok. 7 km).Wypożyczalnia samochodów, postój taksówek (bezpośrednio przy hotelu) i przystanek autobusowy (ok. 3 km) zapewniają mobilność na wakacjach.W nagłych sytuacjach opieki medycznej udzieli oddalony o ok. 3 km szpital.Lotnisko (TIV) położone jest ok. 20 km od hotelu.
Między hotelem a lotniskiem dostępny jest odpłatny transfer. Kolejne lotnisko (TGD) jest oddalone o ok. 65 km.Wyposażenie :Obiekt posiada całodobową recepcję (check-in od godz. 14:00, check-out do godz. 12:00), klimatyzację oraz parking (bezpłatny).W hotelu znajdują się trzy klimatyzowane restauracje i bar z przekąskami.Goście hotelowi mogą bezpłatnie korzystać z wi-fi.Poza tym hotel posiada salę konferencyjną z łącznie 225 miejscami siedzącymi, a także dostępem do Internetu.
Usługa sprzątania pokoi oraz usługa konsjerża są bezpłatne.Obsługa pokojowa oraz usługa prania i prasowania są dostępne odpłatnie.Basen:Na terenie zewnętrznym tego nowoczesnego hotelu znajduje się basen.W strefie basenowej są dostępne parasole słoneczne i leżaki do opalania (bezpłatnie).Goście mogą zrelaksować się przy drinku w barze znajdującym się przy basenie.Wyżywienie:Śniadanie w formie bufetu.Sport/czas wolny:Aktywności sportowe i rekreacyjne: tenis (ewentualnie za opłatą, ok. 1 km od hotelu).
W odległości ok. 60 m od hotelu można skorzystać z oferty sportów wodnych, np. skuter wodny i pływanie na motorówkach (realizacja przez firmy zewnętrzne).W ramach rozrywki dorośli mogą skorzystać z programu animacyjnego z wieczornymi pokazami i muzyką na żywo.Opieka nad dziećmi: mini klub (dla dzieci w wieku od 4 - 11 lat) i baby-sitting (za dodatkową opłatą).Informacje dodatkowe:Niektóre obiekty oraz aktywności mogą podlegać dodatkowym opłatom.Część usług zależy od pory roku i lokalnych warunków klimatycznych.
Personel hotelu mówi po angielsku, włosku, rosyjsku i po hiszpańsku.Dostępne opcje płatnicze: American Express, Eurocard/MasterCard oraz Visa
.
.
.
.
.
.
.

.

DOKONANIE REZERWACJI
Każda rezerwacja wstępna, po potwierdzeniu przez Agenta/Klienta, uzyskuje status "Do potwierdzenia", co oznacza, że Organizator sprawdza dostępność miejsc w hotelu/samolocie (rodzaj pokoju lub inne składniki zarezerwowane przez Klienta)  i dopiero po sprawdzeniu dostępności nadaje rezerwacji odpowiedni status (Potwierdzona/Anulowana)
.
PRZEPISY WIZOWE, PASZPORTOWE, SANITARNE
Należy każdorazowo przed wylotem zapoznać się z komunikatami MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi i sanitarnymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych.
W przypadku rezerwacji wakacji w Polsce: https://www.gov.pl/web/rozwoj/hotele-i-inne-miejsca-noclegowe
Aktualne wytyczne można również znaleźć na stronie Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Światowej Organizacji Zdrowia oraz Europejskiego Centrum ds.Zapobiegania i Kontroli Chorób
W każdym hotelu znajdą się wytyczne dotyczące korzystania z: infrastruktury (baseny, siłownie, SPA, sale zabaw, wspólne pomieszczenia, sposób wydawania posiłków itp.), z systemu All Inclusive, atrakcji, animacji itp - zasady zmieniają się ze wzgledu na sezon, ilości gości, warunki pogodowe.Hotele zastrzegają sobie prawo do wprowadzania  zmiany zasad korzystania z oferty hotelowej również zgodnie z wymogami sanitarnymi/bepieczeństwa.Zalecenia i regulacje mogą się zmieniać dynamicznie i mogą być wprowadzane w trybie nagłym
.
.
.
.
.
.
.

.

CENA ZAWIERA / NIE ZAWIERA
- CENA ZAWIERA  ( od 01.05 do 30.09):
- ubezpieczenie (KL, NW, bagaż),
- bilet lotniczy w przypadku oferty z przelotem,
- zakwaterowanie w hotelu (doba hotelowa zaczyna się zazwyczaj w dniu przyjazdu od godz. 14:00-15:00, kończy o godz.12:00),
- wyżywienie według wybranej opcji,
- bagaż podręczny w przypadku przelotów liniami rejsowymi i czarterowymi,
- bagaż główny tylko w przypadku przelotów liniami czarterowymi
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- alarmowy telefon do anglojęzycznego przedstawiciela kontrahenta (sezon letni)
UWAGA!
PODSTAWA CENY NIE ZAWIERA:
- bagażu głównego w przypadku przelotów liniami rejsowymi
- przelotu i transferu w przypadku oferty na Dojazd własny
- opieki rezydenta
- opłaty klimatycznej: ok 1,5-3 Euro/os dorosła/dzień; dzieci 12-17 lat 50%/ dzieci do 12 roku życia bez opłaty
UWAGA!
Dodatkowy bagaż (linie rejsowe) można dokupić minimum na 2 dni przed datą wylotu
- licząc dni pracujące
.
.
.
.

.

RODZAJ OFERTY
1. Oferty z przelotem liniami rejsowymi/tanimi liniami lotniczymi (np.: LOT, WIZZAIR, RYANAI, Easy Jet, Corendon, Aegean) to oferty DYNAMICZNEGO PAKIETOWANIA co oznacza, że ceny wszystkich przelotów są stale aktualizowane - cena wycieczki od momentu zrobienia rezerwacji do momentu potwierdzenia jej przez Organizatora może ulec zmianie. 
2. Uczestnik imprezy zobowiązany jest do potwierdzenia, u Organizatora lub Agenta, aktualnych godzin lotu 48 h przed wylotem (dotyczy zarówno wylotów jak i powrotów z wakacji).Wszystkie przeloty odbywają się zgodnie z Ogólnymi warunkami przewozu pasażerów i bagażu danego przewoźnika.Klientów obowiązują prawa i obowiązki danej linii lotniczej
3. Warunki przewozów wybranych przewoźników:
Wizzair - Cena oferty zawiera 1 szt.bagażu podręcznego o wymiarach 40x30x20 cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: - bagażu podręcznego - Wizz Priority (1 sztuka bagażu podręcznego umieszczana pod fotelem, 1 podręczna walizka na kółkach na pokładzie, stanowisko odprawy priorytetowej i pierwszeństwo wejścia na pokład); - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach 55x40x20 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 20 kg i wymiarach 149,9x119,4x171,5 cm; - bagażu rejestrowanego o maksymalnej wadze 32 kg
Ryanair - cena oferty zawiera 1 szt.bagażu podręcznego o wymiarach, które nie przekraczają 40x20x25 cm.Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia: dodatkowego bagażu o maksymalnej wadze 10 kg i wymiarach nieprzekraczających 55x40x23 cm (w taryfie standard będzie on przewożony jako bagaż rejestrowany - należy nadać go w punkcie odprawy przed kontrolą bezpieczeństwa; w taryfie z wykupioną usługą Pierwszeństwa wejścia na pokład bagaż dodatkowy będzie przewożony jako podręczny - dostępność usługi jest ograniczona na każdym locie) lub bagażu rejestrowanego o wadze 20 kg
PL LOT - cena oferty zawiera bagaż podręczny 8 kg (55x40x23) oraz małą torebkę (40x35x12).Do każdej rezerwacji istnieje możliwość dokupienia bagażu rejestrowanego 23 kg.Przekroczenie dozwolonego limitu bagażu (ilość, wymiary, waga) podlega dodatkowej opłacie zgodnie z przepisami dotyczącymi nadbagażu w samolocie zgodnie z taryfą obowiązującą u danego przewoźnika.Serwis pokładowy - zgodnie z warunkami przewoźnika.Ceny dodatkowych bagaży na każdej linii są aktualizowane w systemie rezerwacyjnym i zależą od wagi, kierunku, terminu lotu.Jeżeli bagaż zostanie dodany już po potwierdzeniu rezerwacji jego cena może być wyższa.Dodatkowy bagaż można dokupić minimum na 2 dni pracujące przed datą wylotu
4.Klienci zobowiązani są podać właściwe dane Uczestników (imię, nazwisko, data urodzenia, płeć - zgodne z danymi w paszporcie/dowodzie).Po założeniu rezerwacji i potwierdzeniu jej nie ma możliwości bezpłatnej zmiany istotnych danych niezbędnych do zakupienia i wystawienia biletu
....
...

.

WAŻNE INFORMACJE
Część usług, sportów i gier dodatkowo płatna.
Szczegółowe informacje na temat płatnych i bezpłatnych usług w ramach pakietu (All Inclusive, FB, HB, BB, bez wyżywienia) Goście otrzymują w hotelu.Hotel zastrzega sobie prawdo do modyfikacji wykupionej oferty (godziny podawania posiłków, sposób podawania posiłków, rodzaje napojów itp.).Pakiet różni się w zależności od sezonu (wysoki/niski).All Inclusive (określone napoje i posiłki) w wyznaczonych barach i godzinach.
Terminy oraz godziny działania klimatyzacji określa dyrekcja hotelu.Organizator podaje przykładowe propozycje animacji, zabaw, zajęć sportowych, szczegółowe informacje Klienci otrzymują na miejscu.W sezonie zimowym i w  niskim sezonie (do połowy czerwca, od połowy września) hotele ograniczają działalność aqua parków, animacji, zajęć sportowych.Oferty zawierają zdjęcia przykładowych pokoi.
Pokoje rodzinne o niepodwyższonym standardzie mogą mieć dostawkę dla dzieci w postaci rozkładanej sofy, rozkładanych foteli, jednego łóżka, dwóch mniejszych łóżek, łóżka piętrowego."
Opłata klimatyczna- płatna w hotelu podczas meldowania
.
.
.
.
.
.
.

.

Hotel znany jest również jako
  • Dukley Hotel&resort
  • Dukley Hotel & Resort
Hotele, okolice i regiony
Sprawdź popularne miejsca na wypoczynek lub zwiedzanie , takie jak Kangaroo, Rivijera (Petrovac), ACD Wellnes & Spa, Plaza (Budva). Inne ciekawe miejsca wyjazdu to np. Budva - Budva - Pokoje Gościnne, Ulcinj - Velika Plaza, Budva - Momentum by Aycon oraz Dobra Voda - Wind Rose Resort by Karisma
Dane teleadresowe
Dukley Hotel & Resort, Jadranski Put, Zavala Peninsula, 85310 Budva, Czarnogóra, Tel. +382 69 170 001, E-mail. [email protected].
Dane GPS
N 42º 16' 54.6061"
E 18º 51' 32.471"

Opinie o hotelu Dukley Hotel & Resort

Aktualna średnia ocena

podsumowując 476 opinii z różnych źródeł
5.5 / 6
Znakomity
91% osób poleca

W ostatnich 12 miesiącach hotel najczęściej jest oceniany jako Znakomity

6.0
399 opinii
5.0
0 opinii
4.0
32 opinii
3.0
8 opinii
2.0
12 opinii
1.0
25 opinii

Twoja opinia ma znaczenie!

Oceń ten hotel i pomóż innym w wyborze

Dodaj opinię
Holiday Check

(1 opinii)

100%
6.0 /6

Hotel

6.0

Pokój

-

Serwis

-

Położenie

-

Gastronomia

-

Sport i rozrywka

-

Najczęściej zadawane pytania dotyczące hotelu Dukley Hotel & Resort

Lista najczęściej zadawanych pytań
Jaki jest czas przelotu między lotniskiem "John Paul II International Airport Krakow-Balice" a "Podgorica Airport" ?
Jaki jest czas transferu z najbliższego lotniska do hotelu Dukley Hotel & Resort ?
Czy hotel Dukley Hotel & Resort jest polecany przez klientów ?
Na którym miejscu w rankingu sklasyfikowany jest hotel Dukley Hotel & Resort według Fostertravel.pl ?
Czy hotel Dukley Hotel & Resort posiada darmowe WiFi?

Lokalizacja hotelu Dukley Hotel & Resort

Historyczne dane pogodowe dla Budva

miesiąc
Sty
Lut
Mar
Kwi
Maj
Cze
Lip
Sie
Wrz
Paź
Lis
Gru
średnia temp. w dzień
11
12
15
18
24
28
30
30
26
22
17
12
średnia temp. w nocy
4
5
8
11
15
19
21
21
17
14
10
6
śr. ilość dni słonecznych
19
18
21
19
22
25
27
26
22
21
17
16
śr. ilość dni deszczowych
12
11
10
11
9
5
4
5
8
10
13
15
średnie opady (mm)
91.3
103
98.8
83.4
63.5
50.1
30.7
43
118
80.4
146
140

Odwiedź nasz najbliższy salon sprzedaży